Wednesday, July 9, 2014

Hari Ke-4 : Summer School Orientation,

Time to make many friends..

        Tapi mata aku  asyik lihat ke _oppa_ oppa_oppa_arghhhhh ramadan ni..jangan buat pasal wei..
Orentasi kami start pada jam 9.30pagi di Paiknam Concert Hall. Hall ini mempunyai design, struktur dan kelengkapan teknologi yang sangat hebat dan wow. Seramai lebih 1320 peserta Summer School dari seantero dunia berkumpul dengan muka yang sangat excited termasuklah seorang yang comel dan seorang comot dari Malaysia hahaha. Setiap kali tepukan diberikan dengan sangat gemuruh dan mungkin sebab dalam Concert Hall, gema tepukan itu agak sound good. I like it. 



      
       Selepas orentasi kami dibawa meronda-ronda tempat yang menarik di Seoul menaiki 13 buah bas. Dan bas saya yang dapat gelang putih ini.



Tempat 1 : Namsangol Traditional Garden
Ini rumah tradisional Korea




Tempat 2 : Namsan Tower
Tempat orang bercinta mengabadikan cinta mereka.Tu yang banyak kunci mangga tu. Saya suka tempat ini, jadi izinkan saya upload gamba lebih sikit.hahha





Tempat 3 : The Cheong Gye Cheon Restoration Stream





Tempat 4 : Cheongwadae Sarangchae Wild Flower
Nampak tak macam ada rumah tu namanya Blue House.. yang tu rumah president Korea Selatan.
Oleh kerana dibuat disitu, maka bangunan sekeliling Blue House tu xboleh dibangunkan lebih tinggi daripada Blue House tu..




Tempat 5 : Gyeongbok Palace





Saya pun tidak tahu harga tiket berapa sebab kami dapat masuk sini secara percuma. Ok saya ini adalah antara kawan-kawan saya kenal pada hari ini. They are from Switzerland.



No comments:

Post a Comment

Add widget

please add widget