Thursday, June 12, 2014

2 minggu sebelum

Hari ini Nisfu Sya'ban, apa lagi, puasa la kan..hehe
Sebenarnya nak cakap yang tinggal 2 minggu sahaja lagi untuk saya bertolak ke Korea. Bunyi macam best dan tak sabar-sabar. Tapi dalam hati Allah saja yang tahu debarnya. Bukan kerana risau atau takut kehidupan di Korea nanti tetapi risau kerja-kerja yang sepatutnya siap sebelum pergi ke Korea masih lagi tak siap-siap dalam proses.


Tambahan lagi supervisor pun turut risau tentang kerja saya ini..kasihan mamaku dan kakakku. Jadi harap-harap saya boleh siapkan semua dengan hasil yang terbaik (bukan hasil kerja yang cincai) dengan cepat. Jadi saya punya sedikit masa untuk buat persediaan dan mencari kelengkapan untuk ke Korea. Mak dekat rumah dah call tanya tentang preparation untuk ke Korea ni..comelkan mak saya..caring sangat.. Kesimpulannya, jika kerja yang nak dihantar siap dengan cepat, maka ada masa untuk prepare ke korea, Maka semua orang disekeliling saya dah tak risau lagi..ish2 suka buat orang risau ye kamu ni Radhiah??..hihihi..

Good Luck Adi Radhiah..go go chaiyok! 



No comments:

Post a Comment

Add widget

please add widget